Świat 150 Ustawienia

Prędkość gry 1.2
Prędkość jednostek 0.8
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (oparte na punktach)
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 1500 punktów)
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 7:00
Ochrona dla nowych graczy 4 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 30:1 przez pierwsze 30 dni
Flagi Nieaktywne
Farmienie Ograniczone
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Nieaktywne
Chłop Aktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 150 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1.2

Konfiguracja

Limit członków plemienia 80
Ataki na członków plemienia Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń
Poziomy plemienia Nieaktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Po 360 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 23.01.20 11:00